Google izleyici

21 Kasım 2010 Pazar

Ruh ve Beden

Aynalara baktım bugün
Gördüğüm başkasının yüzüydü;
Göz kenarları kırışmış,
Suratı asılmış.
Saçlarına baktım yabancının
Yer yer ağarmış.
Ellerime baktım bugün
Onlar da başkasının elleri;
Avuçları yıpranmış,
Parmakları nasır bağlamış.

Kendimi göremedim,
Ne yüzümde, ne ellerimde.
Vücudum benden, farketmeden, uzaklaşmış.

Tüm dolaplara baktım,
Kitap aralarına, çerçevelerin içlerine.
Hatta yatağın altına,
Saklanmıştır diye!
Şiirleri dolaştım tek tek,
Eski resimlere seslendim.
Bahçede uyuklayan kediye,
Saksıdaki karanfile sordum
Hiçbiri bilemedi yerimi
Kendimi bulamadım.

Aynalara baktım bugün,
Kendimi aradım çukur gözlerde.
O gözlerde ışık kalmamış,
O gözlerde ruh kalmamış.

Aynalara sordum
Ben neredeyim ?
Güldüler halime, dediler
Görmek istemeden arama bile.



V.K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder